Hi! Wij zijn Pure.

Wij zien online marketing als een nieuw ambacht. Een specialisme waar vaardigheid, ervaring en liefde de fundering vormen voor vakmanschap. Vanuit ons kantoor in Arnhem werken onze ervaren consultants aan te gekke online marketing trajecten voor diverse klanten uit heel het land. Er werken bij Pure alleen maar ervaren consultants, ons team heeft in de loop der jaren flink wat bezoekers, conversies en uitdagingen langs zien komen. Bekijk eens onze diensten om te zien waar ons hart sneller van gaat kloppen. Wij zijn erg trots dat we ons digital partner mogen noemen van onder andere MonutaCitoVitesseHusqvarnaCCVVolvo NieuwenhuijseNew TailorWar ChildZEKURJanssen-Fritsen en Burgers’ Zoo.

Onze cultuur

Jezelf zijn en excelleren in hetgeen je echt gaaf vindt, dat is de fundering voor ons succes. Bij Pure geloven we in de kracht van een gemeenschappelijk deler, geen persoon is namelijk hetzelfde.Onze gemeenschappelijke deler vinden wij in ons DNA dat is uitgeschreven in onze TALDET-kernwaarden. Deze waarden nemen wij bijzonder serieus en kun je terugvinden in de manier hoe wij zijn, maar ook hoe we werken.
TALDET-kernwaarden
Trots – Bij alles wat we doen moeten we onszelf de vraag stellen: ben ik oprecht trots op hetgeen we hebben bereikt of opgeleverd?
Aardig – Als consultants werken we met mensen, deze mensen willen we correct, aardig en vriendelijk behandelen.
Liefde – Oprechte liefde voor ons vak zorgt ervoor dat we ons blijven ontwikkelen, op de hoogte zijn van trends en altijd meer willen weten.
Doelgericht – Wij gaan altijd doelgericht te werk en stellen ons altijd de vraag wat we willen bereiken. Het einddoel succesvol bereiken is waar we genoegen uit halen.
Exceptioneel – Gemiddeld is niet goed genoeg voor ons, we willen exceptioneel zijn in alles wat we doen.
Transparant – Puur zijn in wat je doet, dat kan alleen wanneer je transparant en integer handelt. Eerlijkheid duurt het langst en dat proberen we dan ook altijd toe te passen.

Onze geschiedenis – Est. 2008

De oorsprong van Pure gaat terug naar het jaar 2008. Eddie en Ralph werkten allebei al in online marketing en kregen het idee om samen een website voor voetbalfans te maken. De studievrienden beginnen daarnaast nog meer succesvolle (en minder succesvolle) online concepten. Vele avonduren en weekenden werden er, naast een fulltime baan, keihard gewerkt, met als resultaat een enorme berg aan learnings.

In 2012 werd besloten om de passie voor het internet en de opgedane kennis in te zetten voor andere bedrijven. Zo ontstond het Pure wat we nu kennen: een internet marketing bureau dat doelgericht werkt aan topresultaten voor klanten. Al snel werd de keukentafel ingeruild voor een klein kantoor in een verzamelpand, om uiteindelijk via een kantoor voor 6 personen door te groeien naar ons huidige kantoorpand aan de Rijn in Arnhem. Hier hebben we de faciliteiten voor werken, ontspannen, vergaderen, eten en drinken, een ruimte voor trainingen en ons eigen UX lab.

Maak kennis met ons team

Wie is Eddie Borgers?

Zijn studie commerciële economie bracht Eddie naast Arnhem ook in Zaragoza, Texas en Brussel. Al vanaf zijn jeugd speelde techniek een belangrijke rol en voedde zijn nieuwsgierigheid. De wetenschap achter zoekmachines en het internet fascineert Eddie dan ook al vele jaren. Het per sé willen weten hoe en waarom zaken werken typeert zijn werkwijze. Tijdens zijn loopbaan bij de Nederlandse Kamer van Koophandel voor België en zorgverzekeraar VGZ heeft Eddie veel ervaring opgedaan met online marketing op een hoog niveau. Eddie is betrokken geweest bij diverse online marketing projecten voor het verbeteren van onder andere usability, conversie optimalisatie en zoekmachine marketing. Daarnaast heeft hij verschillende online marketing gastcolleges gegeven bij o.a. de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, Hogeschool Windesheim en het Saxion in Deventer.

Wie is Ralph Wolbrink?

Ralph heeft sinds 2007 ervaring als professional op het gebied van online marketing. Hij heeft zijn studie commerciële economie in Arnhem en Dublin gevolgd, waarna hij afstudeerde in het zonnige Barcelona. Daar beet hij zich vast in het schrijven van een online marketing plan voor een vastgoed makelaar. Sindsdien is hij gegrepen door het vak en heeft zich in de loop der jaren gespecialiseerd tot zoekmachine marketing expert. Tijdens zijn loopbaan heeft hij als online marketing en SEO specialist gewerkt voor o.a. Zoover, WeerOnline.nl en Spil Games. In deze periode heeft hij vele miljoenen bezoekers langs zien komen en geleerd om te gaan met complexe online marketing vraagstukken. Ralph is naast co-founder van Pure tevens lid van het Sprout Expert panel en publiceert regelmatig online marketing artikelen.

Wie is Fabian Hoogland?

Tijdens zijn studie commerciële economie kwam Fabian in aanraking met het vak dat hem het meest inspireert en motiveert, namelijk online marketing. Hij liep een half jaar stage bij een online marketing bureau en kreeg zo een kijkje in de keuken van diverse grote websites en campagnes. Na zijn stage ging Fabian bij hetzelfde bureau aan de slag als Web Analist. Gegrepen door het vak besloot Fabian ook zijn afstudeerscriptie te wijden aan dit mooie vakgebied. Voor zijn scriptie beet Fabian zich vast in het optimaliseren van het online beleid bij autoverhuur gigant Europcar. De drive om altijd te willen winnen zit er al vanaf jongs af aan in bij Fabian. Hij vindt het een prachtige uitdaging om organisaties te helpen bij het behalen van uitmuntende online resultaten.

Wie is Kay Bleekman?

Kay is in 2007 begonnen als webdesigner waar hij al snel te maken kreeg met conversie optimalisatie, usability en e-mail marketing. Zijn liefde voor online marketing begon daar al snel te groeien. Na drie jaar besloot hij om zich volledig te richten op zijn eigen online marketing bureau. In drie jaar tijd heeft hij veel bedrijven mogen helpen met het verbeteren van hun online prestaties door middel van een breed scala aan marketingdiensten. De drie jaar daar opvolgend is hij als allround online marketeer vanaf het begin betrokken geweest bij de snelgroeiende webshop Knaldeals.com. In deze jaren is hij ver de diepte in gegaan om de webshop zo optimaal mogelijk online neer te zetten, en dat resulteerde in een groot succes. Deze diepgang en oog voor detail zet hij graag in bij andere bedrijven om te zorgen voor meer online successen.

Wie is Tim van Ruitenbeek?

Tim voltooide zijn opleiding Communicatie in Nijmegen en San-Francisco. Gedurende deze periode ontstond zijn interesse voor online. Afgestudeerd en wel is hij in 2013 aan zijn online-marketingcarrière begonnen als Online Marketeer bij DTC Media. Hier kwam hij in aanraking met vrijwel alle facetten binnen de online marketing waaronder SEA, Google Analytics, SEO, Display marketing, Content Management, Conversie-optimalisatie en social media. Gedurende deze periode is hij uitgegroeid van student naar online-marketingprofessional. Samen met zijn klanten bepaalt hij het liefst de online-marketingkoers om vervolgens enkel met de beste resultaten genoegen te nemen.

Wie is Marijn van Bakel?

Marijn startte zijn marketing carrière bij een Zorg- en Welzijnsorganisatie, Driestroom. Daar begon ‘online’ steeds meer te kriebelen. Al snel was hij betrokken bij zaken zoals social media, de website en mailings. Dat gaf bevestiging: online marketing is kicken. Met de studie Business IT & Management ontwikkelde hij zich langzaam tot online marketeer. Na zijn studie werkte Marijn twee jaar als consultant bij een online marketing bureau om zijn kennis verder te ontwikkelen. Versnellen van websites, schrijven van pakkende teksten en opzetten van campagnes behoorden allen tot de dagelijkse gang van zaken. Nu ligt zijn focus bij Pure op één ding: samen met tevreden klanten timmeren aan online succes.

Wie is Sjoerd Hutmacher?

Al van kinds af aan was het internet voor mij een magisch portaal tot de hele wereld. Ik zal nooit vergeten dat ik als klein jongetje voor het eerst een modem aansloot en het (voor de iets oudere generatie) maar al te bekende inbeltoontje hoorde. Een passie was geboren. Veel games, websites, nieuwe vrienden en mogelijkheden later ben ik nog steeds elke dag online te vinden. Maar nu gewapend met meer kennis van de achterliggende techniek en ideeën. Na gestart te zijn met de opleiding Communicatie en Multimediadesign bleek ik toch meer feeling te hebben voor het communicatievak en ben ik doorgestroomd naar de universitaire opleiding Communicatiewetenschap. Daar leerde ik dat het beïnvloeden van mensen door middel van media mijn grote passie is. Wat zijn de beweegredenen van de mens en hoe speel ik daarop in? Dat is voor mij de continue uitdaging.

Wie is Arnoud Regterschot?

Zijn eerste stappen in de online wereld waren simpele dingen als het aanmaken van een pagina, het keuren van affiliate orders en acties aanmaken voor de website. Naarmate de tijd vorderde kreeg Arnoud steeds meer allround kennis van online marketing. Inmiddels zijn we 9 jaar verder en heeft Arnoud vanuit zijn rol als online marketeer bij The Phone House en International Wellness Resorts samengewerkt met diverse online marketingbureaus. Door in deze jaren kennis van verschillende disciplines te hebben opgedaan, kan Arnoud dit nu in de praktijk brengen en met klanten meedenken om de gewenste doelstelling te behalen.

Wie is Rien van Wolfswinkel?

Al sinds het afronden van zijn studie Commerciële Economie in 2008 helpt Rien bedrijven om succesvoller te zijn. Met zijn kennis van marketing, online marketing en sales is hij voor bedrijven een ideale sparringpartner. De afgelopen jaren is zijn interesse meer verschoven naar online marketing en is hij breed geïnteresseerd in alle disciplines. Naast zijn interesse voor online marketing weet hij veel van sport, reizen en goede series.

Wie is Lydia Groeneveld?

Lydia studeert Communicatie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Lydia heeft een half jaar stage gelopen bij Pure en in deze tijd haar talent en passie voor het vak bewezen, hierna is ze dan ook aangesloten bij het team als online marketing trainee. Lydia's interesse voor online marketing komt niet uit het niets: ze had ze als klein meisje een eigen website waar ze iedereen vol trots over vertelde. Ze heeft meerdere blogs gehad en ze schrijft inmiddels freelance voor een online platform.

Wie is Danielle Amelink?

Van jongs af aan al bezig met het maken van websites, design en het schrijven van blogs heb ik tijdens mijn opleiding International Business & Management de stap gezet richting online marketing. Deze passie heeft zich sterk uitgebreid gedurende mijn studie Business & Marketing in Engeland. Na mijn afstudeeronderzoek rondom online marketing consultancy te hebben afgerond ben ik aan de slag gegaan voor een B2B bedrijf. Daarna ben ik in aanraking gekomen met online marketing bureaus, waarop ik uiteindelijk bij Pure terechtgekomen ben. Hier kan ik uitgebreid mijn kennis en ervaring toepassen en verder ontwikkelen. Wat wil ik graag bereiken voor klanten? Samen doelgericht mooie resultaten behalen.

Wie is Martijn Tenniglo?

Tijdens het studeren in Groningen ontdekte Martijn zijn passie voor marketing. Martijn heeft inmiddels meer dan 5 jaar ervaring in het online marketing vak. Gedurende deze jaren heeft hij kennis opgedaan over het online positioneren van verschillende producten en diensten. Zijn specialisatie ligt voornamelijk bij Facebook en Instagram campagnes, Google Ads campagnes en SEO trajecten. Hij krijgt met name energie van het gezamenlijk opstellen en uitvoeren van online marketing strategieën om de beste resultaten te behalen voor de klant.

Wie is Noam Mimon?

Noam begon zijn carrière in online marketing in 2010 bij het online marketingbureau iCrossing in San Francisco, California. Vanaf dat moment was hij al meteen gefascineerd van de power van online marketing. Zelfs de kleinste optimalisaties zijn meetbaar in real-time en kunnen een enorme impact hebben! Als senior media manager voor iCrossing heeft Noam een complexe “book of business” gemanaged in een brede reeks markten voor klanten zoals “The Cosmopolitan of Las Vegas”, “Norton Symantec”, “Capital Group-American Funds”, en “DirecTV”. Daarnaast heeft Noam ook aan de kant van de klant gewerkt voor het telecommunicatiebedrijf Orion Labs waar zijn online campagnes een belangrijke bijdrage hebben geleverd in het verkrijgen van extra Series A Venture Capitalist funding.

Wie is Ewoud Smedinga?

De combinatie van zijn HBO studie communicatie en zijn affiniteit met internet en tech, zorgde ervoor dat Ewoud zich al vroeg in zijn loopbaan ging bezighouden met online marketing. Waar hij tijdens zijn eerste baan zich zowel met offline als online marketing heeft bezig gehouden, verschoof de interesse vooral naar online. Het schrijven van goede webteksten, nieuwsbrieven en het optimaliseren van websites hebben de passie voor online marketing verder aangewakkerd. Daarnaast heeft Ewoud voor zijn start bij Pure redelijk wat jaren ervaring opgedaan in het beheren en optimaliseren van SEA campagnes aan klantzijde. De nieuwste ontwikkelingen in het online marketing landschap volgt hij nauwgezet en probeert hier altijd interessante learnings uit te halen die bij het optimaliseren van campagnes kunnen worden gebruikt.

Wie is Thijs van Hal?

Thijs van Hal studeert Commerciële Economie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen en loopt het aankomende half jaar stage bij Pure Internet Marketing. De passie voor online is begonnen op de middelbare school. Video’s delen van het ‘tot leven brengen van Lego’ door middel van stop motion ontwikkelde een passie voor online. Sindsdien heeft hij 5 jaar lang YouTube video’s gemaakt en heeft hij verschillende Instagram pagina’s opgezet. Na de middelbare school is hij begonnen met studeren en tijdens het vak ‘online marketing’ zijn de kriebels voor het vak ontstaan. Tijdens zijn stage wilt hij graag zijn passie voor online marketing uitbreiden en zichzelf als persoon ontwikkelen. Naast zijn stage voetbalt Thijs in zijn vrije tijd en kijkt hij graag Netflix.