SEO staat voor Search Engine Optimization, ook wel zoekmachine optimalisatie. Bij SEO worden actieve optimalisaties uitgevoerd op het gebied van interne en externe factoren van een website om de zichtbaarheid binnen zoekmachines te verhogen en meer organisch websiteverkeer te genereren. Hierbij kijken wij naar drie kernfactoren: techniek, content en autoriteit.

De voordelen van zoekmachine optimalisatie

  • Resultaat voor de langere termijn
  • Werkt kanaal-overkoepelend
  • Bezoekers met koopintentie bereiken
  • Posities in zoekmachines zijn niet te koop
  • Je betaalt niet per bezoeker

SEO bij Pure

Bij Pure is de hoofdzaak om je website af te stemmen op de zoekopdrachten van jouw doelgroep. Hoe relevanter de website en content is gericht op de doelgroep, hoe meer potentie de website biedt om de juiste klanten te bereiken. Wij verdelen de drie kernfactoren onder in twee fases. Techniek en content behoren tot fase 1, waarbij we de juiste fundering leggen voor je website. Nadat de fundering is gelegd, kunnen we in fase 2 aan de slag met het opbouwen van online autoriteit.

Onze SEO-trajecten zijn geschikt voor bestaande websites, maar ook zeker toepasbaar op een compleet nieuwe website, of juist bij een redesign. Binnen onze trajecten werken we volledig volgens de richtlijnen van Google en ligt de focus op de doelgroep én op de zoekmachine.

Twee fases

Hieronder beschrijven we de kernaspecten van de verschillende fases binnen ons SEO-traject. Voor een uitgebreidere uitleg over de twee fases kun je op ‘lees meer’ klikken.

Fase 1: een stevige fundering Fase 2: analyse en optimalisatie
+ Uitvoerig zoekwoorden onderzoek + Monitoren rankings en bezoekers
+ Strategie voor website hiërarchie + Rapportage voortgang
+ Pagina focus en structuur uitdenken + Doorontwikkeling website
+ Technische aanbevelingen + Controle op eventuele fouten
+ Redirect mapping + Opsporen nieuwe kansen
+ Ondersteuning bij transitie + Online autoriteit uitbouwen
+ Communicatie met Google en Bing + Sparringpartner voor jou
Lees meer Lees meer

Waarom kiezen voor Pure?

8 redenen om voor Pure Internet Marketing te kiezen.

Omdat een persoonlijke klik erg belangrijk is geven we je deze acht redenen om voor Pure te kiezen.

Reden 1: Vakmanschap

Reden 1: Vakmanschap

Bij Pure zien we internet marketing als een ambacht. Een vak waar met oog voor detail en aandacht voor de klant gewerkt wordt aan kwaliteit.

Reden 2: Trots

Reden 2: Trots

Wij hebben een belangrijk doel: trots zijn op hetgeen we samen hebben bereikt. Oh, we leggen de lat overigens behoorlijk hoog.

Reden 3: Normaal doen

Reden 3: Normaal doen

Bij Pure tref je geen arrogantie of holle woorden. Wij komen uit het land van mouwen opstropen en “doe maar gewoon”.

Reden 4: Liefde

Reden 4: Liefde

Bij ons tref je pure liefde voor het online marketing vak. Ook na kantooruren zijn wij bezig met ons vakgebied, gewoon omdat we het tof vinden.

Reden 5: Doelgericht

Reden 5: Doelgericht

Wij werken enkel doelgericht: online marketing is pas écht succesvol wanneer je stuurt op meetbare doelen.

Reden 6: Exceptioneel

Reden 6: Exceptioneel

We leggen voor onszelf en onze klanten de lat hoog en hebben een hekel aan middelmatigheid.

Reden 7: Ervaring

Reden 7: Ervaring

Onze mensen lopen al heel wat jaren mee en hebben gewerkt aan grote, hele grote maar ook kleine websites.

Reden 8: Transparant

Reden 8: Transparant

De naam Pure is niet voor niets gekozen: open en eerlijk communiceren is essentieel voor ons. We draaien daarbij niet om de hete brij heen.

Wil je meer weten over Zoekmachine Optimalisatie voor jouw bedrijf?

Neem vrijblijvend contact op voor een kennismaking. Pure denkt graag mee over de meest geschikte inzet van zoekmachine optimalisatie binnen jouw bedrijf.