Case: ZEKUR

Wie is ZEKUR
ZEKUR een merk van Univé en volledig gericht op online verzekeringen met het motto “veel verzekering voor weinig”. ZEKUR houdt de verzekeringsbundels simpel en overzichtelijk en altijd scherp geprijsd. Aangeboden verzekeringen zijn zorg-, wonen-, ZZP-, auto-, motor-, bromfiets- en fietsverzekeringen
De uitdaging
De (online) verzekeringsmarkt is ontzettend concurrerend. Samen met ZEKUR werken we aan meer afgesloten polissen via zoekmachine adverteren (SEA) waarbij we sterk sturen op maximale kosten per afgesloten polis. Deze aanpak passen we met name toe op de zorg- en woonverzekeringen. Pure beheert en optimaliseert het hele jaar campagnes. Tijdens campagne periodes –waar ook video, TV en radio ingezet wordt- dragen we bij aan de complete marketingmix.
Onze aanpak
Nadat we het Ads account voor ZEKUR gingen beheren hebben we bestaande accountstructuur geoptimaliseerd en uitgebreid. Vervolgens zijn we gaan sturen op meer afgesloten polissen en minimaliseren van uitgaven die niet voldoende opleveren. Onze aanpak is persoonlijk en met vrij veel communicatie over campagnes en resultaten. Met name in campagne periodes zetten we een extra stap om online het verschil te makken tussen ZEKUR en haar online concurrenten.
Resultaten
De samenwerking gaat als vanzelf.
“Onze SEA campagnes zijn sinds de samenwerking met Pure Internet Marketing verder geoptimaliseerd. Ze zorgen voor kwalitatief beter bezoek en voor meer conversies. Buiten dat Eddie gewoon erg goed in zijn vak is. Is hij een erg prettig persoon om mee samen te werken. De samenwerking gaat als vanzelf. Hij neemt altijd de tijd om een en ander toe te lichten of om samen ergens over te brainstormen.”