Case: MotoPort Hippolytushoef

Wie is MotoPort Hippolytushoef
MotoPort Hippolytushoef, ook wel bekend als de meest bruisende motorzaak van het Noorden, is onderdeel van franchiseformule MotoPort. Van oudsher een familiebedrijf dat al actief is sinds 1957, waar klanten centraal staan. MotoPort Hippolytushoef is officieel dealer van Benelli, Ducati, Honda en Yamaha. Sinds april 2016 werken we samen met MotoPort Hippolytushoef.
De uitdaging
De motorbranche is erg afhankelijk van het seizoen. Daarom zit de uitdaging hem in de juiste zichtbaarheid wanneer men oriƫnteert en optimale zichtbaarheid in het hoogseizoen. Deze customer journey in kaart brengen, op de juiste momenten zichtbaar zijn met een gepaste boodschap en men vervolgens tot winkelbezoek laten overgaan is voor MotoPort Hippolytushoef de uitdaging.
Onze aanpak
Door een online marketing strategie uit te denken en tracking in te regelen is de basis voor MotoPort gelegd. Via het zoeknetwerk van Google adverteren we in de regio op mensen die actief zoeken. Daarnaast benutten we het display netwerk om zichtbaar te zijn op de juiste momenten -op relevante sites- met verschillende uitingen. Hiermee promoten we events, merken, open dagen en zetten we remarketing in.
Resultaten
De uitgekiende campagnes leveren een steeds sterker stijgend aantal conversies op
MotoPort Hippolytushoef is zeer tevreden over de samenwerking met Pure, zowel op het persoonlijke vlak als professioneel. Pure weet telkens onze creatieve oprispingen om te zetten in waardevolle social content. De uitgekiende Google Ads campagnes leveren een steeds sterker stijgend aantal conversies op.