Pure 2016 jaaroverzicht
We zijn alweer een jaar verder en dat betekent tijd voor een nieuw Pure jaaroverzicht. Voor ons was 2016 een jaar van groei, ontwikkeling en veel plezier. Graag delen we met jou een selectie van onze hoogtepunten van 2016.
Groeien en door ontwikkelen
In het afgelopen jaar zijn we druk bezig geweest met onszelf verder door ontwikkelen. Een heel belangrijk doel was het neerzetten van een passende nieuwe huisstijl en website. Samen met Allyourmedia hebben we dagen, weken en maanden gewerkt aan een huisstijl die past bij onze overtuiging: online marketing is voor ons een ambacht, een vak dat we met trots beoefenen. Naast een volledig op maat gemaakte website zijn ook onze visitekaartjes onder handen genomen en werden voor onze diensten eigen labels ontworpen.
Dit jaar zijn we samen met onze klanten aan de slag gegaan voor het nog verder verbeteren van de resultaten. Hard werken en mooie resultaten boeken daar worden we blij van, maar een echte glimlach en blozende wangen kregen we van wat onze klanten zeiden: “Het klikte vanaf het eerste bezoek met de jongens van Pure. Geen bla-bla verhaal, maar wel goed voorbereide en onderbouwde actie.” en “Zelden kom je een bedrijf tegen dat zó meedenkt en betrokken is”. Wow daar worden we blij van.
Omdat het aantal nieuwe klanten en gave projecten is toegenomen hebben we ook weer nieuwe gezichten mogen verwelkomen. Afgelopen jaar is ons team versterkt met Kay en Damiën. En inmiddels zijn we weer op zoek naar nog een ervaren online marketing consultant (hint). Omdat we ons willen blijven ontwikkelen hebben we ons eerste klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. En de feedback is naast enorm positief ook erg behulpzaam om onze dienstverlening te blijven verbeteren.
Wist je dat..
De Pure bolides dit jaar samen 14.600 km door Nederland hebben gereden? Dat is ter voet van Arnhem naar Mosselbaai in Zuid-Afrika, met een tussenstop in Ivoorkust, gewoon omdat het kan.
- Wij dit jaar maar liefst 280.000.000 advertenties in Google Ads hebben weergegeven?
- Damiën de officiële winnaar was van onze eerste echte Pure Keyword Quizzz?
- We dit jaar gemiddeld 2,4 inhoudelijke blogs per week schreven?
- De meest gelezen blogs in 2016 zijn (trommelgeroffel):
- Er in totaal 416 bananen en 1040 mandarijnen werden genuttigd, supergezond.
- Er in dit jaar 35,8 procent meer organische bezoekers vanuit Google op onze website kwamen?
- De meeste bezoekers kwamen overigens uit Amsterdam, Arnhem en Utrecht.
- Onze Pure Spotify playlist is gegroeid naar 118 nummer met een totale speeltijd van 7 uur en 57 minuten?
- De eerst Pure baby is geboren
- De gespreksonderwerpen vaak terugkwamen op:
- Whisky
- Series (en Kay Game of Thrones nog niet heeft gezien: shame shame)
- Lekker eten en restaurants
Namens het team van Pure hartelijk dank voor de geweldige 12 maanden en we wensen jullie allen een prachtig en goed 2017 toe.