Winston Churchill zei ooit: “However beautiful the strategy, you should occasionally look at the results”. Dat geldt zeker voor online marketing, waar data en analytics de fundering vormen voor een succesvolle bedrijfsvoering. Wij geloven in de kracht van data en goede analyses, jij toch ook?

Tagplan en implementatie

Google Analytics is enorm uitgebreid en biedt veel mogelijkheden om data te vergaren. Omdat geen situatie hetzelfde is zal de implementatie van de standaardcode echter niet de volledige kracht van het pakket benutten. Om meer uit Google Analytics te halen is een goed doordachte strategie essentieel.

Pure kan je helpen bij het maken van het in kaart brengen van de gewenste acties die doorgemeten moeten worden. In een tagplan beschrijven we exact wat en hoe deze acties gemeten kunnen worden. De webbouwer kan hier vervolgens mee aan de slag en de codes implementeren. Uiteraard begeleiden we jullie hierbij en staan we aan de zijlijn om bij te springen als dat nodig is.

Custom dashboards

Niet iedereen heeft evenveel tijd en kennis om uitvoerige analyses te doen in Google Analytics. Voor deze situatie zijn custom dashboards erg nuttig. Hierbij maken we speciaal voor jouw wensen een eigen dashboard in Google Analytics om eenvoudig in één oogopslag de status van de KPI’s te bekijken.

Google Analytics training

Wil je meer weten over Google Analytics, hoe je de data moet interpreteren en welke analyses je hierin kunt doen? Pure geeft regelmatig op maat gemaakte inhouse trainingen voor marketeers. In een kleine setting bespreken we dan de belangrijkste aspecten voor jouw situatie.

Wil je meer weten over Data en Google Analytics voor jouw bedrijf?

Neem vrijblijvend contact op voor een kennismaking. Pure denkt graag mee over de meest geschikte inzet data en Google Analytics binnen jouw bedrijf.